Specifieke Marketing Uitdagingen

U kan ook beroep doen op onze kennis en expertise voor zeer concrete vragen: influencer marketing, merkpositionering, marketing automatisatie, communicatieplan, …

Influencer marketing

Er zijn heel veel voorbeelden waaruit blijkt dat Influencer-marketing bekendheid en verkoop kan stimuleren. Maar het gebeurt zelden per ongeluk. Met ons succesvolle Influencer-marketingcanvas helpen we marketers om zorgvuldig de juiste influencers te kiezen, een relatie met hen op te bouwen, de juiste inhoud te ontwikkelen en acties voor influencers in het bredere marketingplan te integreren.

Merkpositionering

Omdat visie, merkoriëntatie en merkpersoonlijk gewoon veel meer economische waarde genereren, is een goed uitgewerkte merkstrategie van cruciaal belang. Aan de hand van het Strategisch Merkplatform bepalen we de visie, de strategie en de tactics van een merk, telkens met het objectief om een sterk merk te bouwen dat mee aan de basis ligt van de economische groei van elk bedrijf, B2C of B2B.

Merkpositionering

Through an innovative set-up of quali and quanti research, we create and test insights to uncover how your brand can help consumers realize their aspirations and deal with their anxieties. Setting up research from a marketing POV allows us to define the brand’s needs in terms of product and positioning.

Marketing automatisatie

Wij helpen marketeers een marketing automation strategie te ontwikkelen die erop gericht is een geautomatiseerde, maar persoonlijke relatie met hun klanten en prospecten tot stand te brengen: behoefte-analyse, rekening houdend met bestaande middelen, analyse van interne en externe gegevens om doelgroepen, segmenten en momenten te definiëren, uitwerken van creatieve strategieën en scenariobeheer. En ja, indien nodig zullen we u ook helpen de juiste technologieplatforms en partners te kiezen.

Nood aan een Specifieke Marketing Uitdaging?

We nemen graag contact op om uw uitdagingen te begrijpen, en samen te bepalen hoe we een succesvolle strategie kunnen uitwerken.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.