De grondbeginselen van Influencer Marketing

Altijd wanneer marketeers naar Influencer Marketing verwijzen, leggen ze de nadruk op het identificeren van hun influencers alvorens hun activiteit te meten en een soort relatie met hen te proberen starten. Echter kan dit misschien niet zo effectief zijn: eens u hebt ontdekt wie de influencers zijn, zou u moeten weten waarover ze praten. De drie fundamentele vragen over influencers zijn: wie zijn influencers; waarover praten ze; en waar gebeurt Influencer Marketing?

Wie

Om te antwoorden op de ‘wie’ vraag, zou u hun natuurlijke taal moeten analyseren om te vinden wat hun reacties zijn op meningen die uitgelicht zijn in nieuwsberichten, blogs, of social media. Door elke dag een analyse te maken van miljoenen documenten vol tekst, is het gemakkelijk om te weten wie invloed heeft gedemonstreerd.

Eens de lijst van influencers is afgewerkt, kan deze informatie verstandelijk gebruikt worden om relaties op te bouwen, content marketing te verbeten, thought-leadership te volgen, events te plannen en uw innovatieve marketingplan te bouwen.

Wat

Waarover praten influencers? Verschillende technieken voor het verwerken van natuurlijke taal kunnen gebruikt worden om de concepten te identificeren (onderwerpen en ide