Innovatieve marketing: Uw strategisch plan opzetten

Een strategisch plan is essentieel voor elk bedrijf als onderdeel van uw Innovatieve Marketingplan. Om u te helpen met dit op te zetten, heeft Duval Union Innovative Marketing een lijst gecreëerd met belangrijke factoren om rekening mee te houden:

Executive summary

Een beknopte samenvatting is een cruciaal onderdeel van uw strategisch plan, dat in de laatste fase zou moeten afgewerkt worden, aangezien het een samenvatting is van de andere delen van uw plan. Het doel is om uw belangrijkste stakeholders zoals werknemers, adviseurs en werknemers een begrijpend beeld te bieden van uw plan, zodat zij het kunnen ondersteunen

Elevator pitch

De elevator pitch voorziet een korte beschrijving van uw bedrijf. It moet deel uitmaken van uw strategisch plan, maar mag elk jaar geüpdatet worden. Het is belangrijk dat uw werknemers uw bedrijf juist beheersen zodat u geen zakelijke kansen mist

Missie

Een missie van uw bedrijf opstellen, helpt om een beknopte uitleg te geven van wat uw bedrijf probeert te behalen. It zal uw werknemers helpen om de juiste beslissingen te nemen, die in lijn zijn met de strategie van uw bedrijf

SWOT

Uw SWOT analyse (analyse van uw Sterktes, Zwaktes, Opportuniteiten, Bedreigingen) opnemen in uw strategisch plan helpt u met het beter bep